Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας news

Η πρωτεύουσα της Αιτωλίας... Οι κάτοικοί του θεωρούν πώς εδώ κτυπά η καρδιά της ορεινής Τριχωνίδας... Μπορείτε να μας διαβάσετε και στο http://thermo-greece.blogspot.com/
 
ΠόρταλΦόρουμΕικονοθήκηΑναζήτησηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Θέρμου για τα σχολικά κτήρια.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
thermo_news
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Points : 1477
Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2008
Ηλικία : 31

ΔημοσίευσηΘέμα: Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Θέρμου για τα σχολικά κτήρια.   Κυρ Φεβ 28, 2010 4:02 pm

Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Θέρμου για τα σχολικά κτήρια.
Ο κ. Νικόλαος Κωστακόπουλος εισηγούμενος το θέμα, αναφέρθηκε στις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την αντιμετώπιση του ζητήματος και κατέθεσε γραπτή εισήγηση, η οποία έχει ως εξής: «Με δεδομένη την ένταση του προβλήματος της σχολικής στέγης στο Θέρμο, το οποίο οφείλεται κατά κύριο λόγο στο σεισμό της 10ης Απριλίου 2007, που κατέστησε ακατάλληλο για χρήση το κτίριο που στέγαζε το Γυμνάσιο και το Λύκειο, είναι ανάγκη να ληφθεί Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στην οποία να διατυπώνεται η συγκροτημένη άποψη του Δημοτικού Συμβουλίου, ως του κατΆ εξοχήν αρμοδίου οργάνου έκφρασης της τοπικής κοινωνίας, για τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος μετά και από τις τελευταίες εξελίξεις για το θέμα, όπως είναι η απόκτηση οικοπέδου για την ανέγερση νέου κτιρίου, και να εκφράζεται η απαίτηση για επιτάχυνση των διαδικασιών που είναι απαραίτητες για την οριστική επίλυση του προβλήματος αυτού.

Το γεγονός ότι το Γυμνάσιο και το Λύκειο στεγάζονται για τρίτη συνεχή σχολική χρονιά σε λυόμενες αίθουσες σε ένα χώρο που πλημμυρίζει από τις βροχές, όπως συνέβη και πρόσφατα, προκαλεί, όπως είναι φυσικό, έντονες διαμαρτυρίες και μεγάλη αδημονία, τόσο στο μαθητικό δυναμικό και στο διδακτικό προσωπικό του Γυμνασίου και Λυκείου όσο και στους γονείς των μαθητών και ευρύτερα στην κοινωνία του Δήμου Θέρμου, αναφορικά με τις ακατάλληλες συνθήκες στέγασης αλλά και με τη μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στην επίλυση του προβλήματος των κτιριακών υποδομών εκπαίδευσης στο Δήμο Θέρμου.

ΓιΆ αυτό, θα πρέπει να αναλυθούν οι παράμετροι που έχουν οδηγήσει στην επιλογή της προτεινόμενης λύσης για την επίλυση του προβλήματος, ώστε να επιταχυνθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες για την υλοποίηση των απαιτούμενων σχετικών έργων.

Η συνολική επίλυση του προβλήματος της σχολικής στέγης στο Δήμο Θέρμου, σύμφωνα με την εκφρασμένη θέληση του Δημοτικού Συμβουλίου και των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας, συνίσταται στην ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και Λυκείου στο οικόπεδο που εξασφάλισε με αγορά γιΆ αυτό το σκοπό ο Δήμος Θέρμου, στην επισκευή του πληγέντος από τους σεισμούς κτιρίου που στέγαζε το Γυμνάσιο και το Λύκειο για τη μεταστέγαση σΆ αυτό του Δημοτικού Σχολείου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις του οποίου είναι ανεπαρκείς, και στη μεταστέγαση του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, το οποίο στεγάζεται σε ακατάλληλο κτίριο μακριά από το Θέρμο, στο κτίριο που στεγάζεται σήμερα το Δημοτικό Σχολείο.

Οι λόγοι που επιβάλλουν αυτή την αντιμετώπιση του θέματος συνίστανται στα εξής:

α) Η επαναστέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου στο ίδιο κτίριο όπου στεγάζονταν ως τώρα τα σχολεία αυτά, μετά την απαραίτητη γενικευμένη επισκευή και αναδιαμόρφωση του πληγέντος από το σεισμό κτιρίου, όπως είχε αρχικά εκτιμηθεί και προγραμματιστεί σχετικά, αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση ότι δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα.

Αυτό συμβαίνει λόγω ανεπάρκειας των διαθεσίμων χώρων του υπάρχοντος κτιρίου μετά την απαραίτητη ανακατασκευή του.

Οπότε, στην περίπτωση της επαναστέγασης, καθίσταται απαραίτητη η ανέγερση νέας πτέρυγας, πράγμα, όμως, που δεν ενδείκνυται τόσο για λόγους αδυναμίας αισθητικής εναρμόνισης της προς ανέγερση πτέρυγας με το υπάρχον πετρόχτιστο κτίριο όσο και κυρίως λόγω της ανεπάρκειας του περιβάλλοντος χώρου του κτιρίου, καθώς κάτι τέτοιο θα περιόριζε τον προαύλιο χώρο σε βαθμό που θα τον καθιστούσε μη λειτουργικό.

β) Στην περίπτωση, παρΆ όλα αυτά, επιλογής της λύσης για επαναστέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου στο ίδιο κτίριο, θα έπρεπε να χρηματοδοτηθεί επιπλέον και η προσθήκη νέας πτέρυγας στο Δημοτικό Σχολείο, όπως έχει προγραμματιστεί σχετικά, καθώς τέσσερις αίθουσες του Δημοτικού Σχολείου στεγάζονται σε λυόμενα. Κάτι τέτοιο, όμως, συνεπάγεται τα ίδια προβλήματα με αυτά που αναφέρθηκαν για το συγκρότημα του Γυμνασίου και Λυκείου, δηλαδή αδυναμία αισθητικής εναρμόνισης και ανεπάρκεια χώρου, μιας και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ίδια για τους δυο αυτούς παράγοντες με όσα αναφέρθηκαν και για το χώρο όπου στεγαζόταν το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

γ) Οπότε, σΆ αυτή την περίπτωση, η ανέγερση των απαραίτητων δύο νέων πτερύγων, για το Γυμνάσιο – Λύκειο και για το Δημοτικό Σχολείο αντίστοιχα, συνεπάγεται σημαντικό οικονομικό κόστος, αδυναμία αισθητικής εναρμόνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων και αρνητικές συνέπειες για την παιδαγωγική διαδικασία σΆ αυτούς τους χώρους λόγω του ασφυκτικού περιορισμού του προαυλίου χώρου και των δυο σχολικών συγκροτημάτων.

δ) Επιπλέον, κάτι τέτοιο θα είχε ως αποτέλεσμα τη διαιώνιση του προβλήματος της μετεγκατάστασης του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Θέρμου, το οποίο σήμερα στεγάζεται σε μη επαρκή και ακατάλληλο χώρο, ο οποίος μάλιστα βρίσκεται σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων έξω από το Θέρμο. Αυτή η πιθανότητα θα συνεπαγόταν σοβαρό αρνητικό παράγοντα στη λειτουργία και στην εξέλιξη της συγκεκριμένης δομής, η οποία διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, τα χαρακτηριστικά της οποίας επιβάλλουν όχι μόνο τη συνέχιση της λειτουργίας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αλλά και τον συνεχή εμπλουτισμό της, καθώς αυτό συνιστά απαραίτητη υποδομή σε μια περιοχή πολλά υποσχόμενη στον τομέα της ανάπτυξης των μορφών εκείνων τουρισμού που εδράζονται στο ακαταμάχητο φυσικό περιβάλλον της.

ε) Εάν στα παραπάνω αρνητικά αποτελέσματα συνυπολογιστεί και το κόστος για την ανέγερση των δύο νέων πτερύγων για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών των προαναφερόμενων σχολείων, το οποίο δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητο, τότε προκύπτει ως αδήριτη αναγκαιότητα η επαναξιολόγηση της αρχικής απόφασης για επαναστέγαση του Γυμνασίου και Λυκείου στο ίδιο κτίριο.

ΓιΆ αυτό, η επιλογή της ανέγερσης νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και Λυκείου σε συνδυασμό με την επισκευή του παλιού διδακτηρίου του Γυμνασίου και Λυκείου για τη μεταστέγαση του Δημοτικού Σχολείου σΆ αυτό και του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο κτίριο του Δημοτικού Σχολείου, όπως αναλύεται παραπάνω, προβάλλει ως η μοναδική ενδεδειγμένη λύση για την επίλυση συνολικά του προβλήματος της σχολικής στέγης στο Δήμο Θέρμου.

Το αυξημένο κόστος μιας τέτοιας εξέλιξης – το οποίο, βέβαια, μετριάζεται αν αφαιρεθεί από αυτό το κόστος που συνεπάγεται η ανέγερση των παραπάνω δυο αναφερόμενων πτερύγων, οι οποίες, στην περίπτωση της ανέγερσης του προτεινόμενου νέου διδακτηρίου, δεν θα χρειαστεί να γίνουν – αντισταθμίζεται από τα ουσιαστικά οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή, καθώς με αυτόν τον τρόπο επιλύεται οριστικά και με τον καλύτερο τρόπο στο σύνολό του το πρόβλημα της κτιριακής υποδομής της εκπαίδευσης για ολόκληρη την περιοχή του Δήμου Θέρμου, σύμφωνα και με την εκφρασμένη θέληση των φορέων και των κατοίκων της περιοχής.

Το γεγονός, εξάλλου, ότι στην περιοχή αυτή το δημόσιο σχολείο αποτελεί τη μοναδική πηγή άντλησης γνώσεων για τους μαθητές, λόγω μη ύπαρξης συγκροτημένων φροντιστηρίων αλλά και οικονομικής αδυναμίας της πλειοψηφίας των γονέων για παροχή εξωσχολικής βοήθειας στα παιδιά τους, αποτελεί επιπλέον παράγοντα που επιβάλλει τη λήψη ιδιαίτερης μέριμνας για την οριστική επίλυση της κτιριακής υποδομής των εκπαιδευτηρίων στην περιοχή αυτή, πράγμα που συνιστά βασικό παράγοντα για την παροχή στους μαθητές ευκαιριών μάθησης που να προσεγγίζουν τις αντίστοιχες ευκαιρίες που δίνονται στους μαθητές των πόλεων.

Η πιθανότητα ανέγερσης νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου με την ταυτόχρονη εγκατάλειψη του παλιού διδακτηρίου δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να αποτελέσει λύση, καθώς σε αυτή την περίπτωση – πέραν της υποχρέωσης για διατήρηση ενός κτιρίου ιστορικά φορτισμένου για την περιοχή, το οποίο στέγασε για ογδόντα χρόνια τα όνειρα τόσων και τόσων γενεών, και της αρχιτεκτονικής του αξίας ως λιθόχτιστου κτιρίου, που αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της αρχιτεκτονικής παράδοσης της περιοχής – θα έμενε ημιτελής η προσπάθεια οριστικής επίλυσης του προβλήματος της σχολικής στέγης στο Δήμο για τη στέγαση του Δημοτικού Σχολείου και του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Το γεγονός ότι ο Δήμος διαθέτει κατάλληλο οικόπεδο, εκτάσεως 8 στρεμμάτων για το σκοπό της ανέγερσης νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και Λυκείου, το οποίο έχει κριθεί ως κατάλληλο γιΆ αυτό το σκοπό με την από 22-10-2008 σχετική γνωμοδότηση της αρμόδιας επιτροπής καταλληλότητας των οικοπέδων, η οποία συγκροτήθηκε με την υπΆ αριθμΆ Φ. 3.1.5060/10-7-2008 Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, συνιστά σημαντικότατο, και συγχρόνως καθοριστικό, υποβοηθητικό παράγοντα για μια τέτοια εξέλιξη.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με τα παραπάνω προτεινόμενα, προβάλλει ως επιτακτική αναγκαιότητα η αναθεώρηση των έως τώρα σχετικών σχεδιασμών σχετικά με την επαναστέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου στο παλιό διδακτήριο μετά την επισκευή του και την ανέγερση νέας πτέρυγας για την εξασφάλιση των αναγκαίων χώρων.

Αντί αυτού, θα πρέπει να προταθεί η ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου στο οικόπεδο που διαθέτει ο Δήμος γιΆ αυτό το σκοπό και η επισκευή του πληγέντος από το σεισμό κτιρίου για τη μεταστέγαση σΆ αυτό του Δημοτικού Σχολείου και να κληθεί η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ως αρμόδιος φορέας για τη σχολική στέγη, να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες αφενός για την επισκευή του πληγέντος από το σεισμό κτιρίου, στα πλαίσια του προγράμματος χρηματοδότησης από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, το οποίο, όμως, να προορίζεται για τη στέγαση του Δημοτικού Σχολείου, και αφετέρου για την υποβολή πρότασης για την ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου, προκειμένου να ενταχθεί η χρηματοδότηση της δράσης στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2007 – 2013, σε αντικατάσταση της υπάρχουσας πρότασης για ανέγερση δύο νέων πτερύγων για τα σχολικά κτίρια του Θέρμου, μία για το Γυμνάσιο – Λύκειο και μία για το Δημοτικό Σχολείο, σύμφωνα με την 125 / 2009 σχετική Απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου. Προκειμένου, μάλιστα, να επιταχυνθεί ο χρόνος ανέγερσης του διδακτηρίου, να προταθεί η επιλογή της χρηματοδότησης με τη μέθοδο «μελέτη – κατασκευή» από το πρόγραμμα.

Επιπλέον, θα πρέπει να κληθούν όλοι οι φορείς που σχετίζονται με το θέμα, προς τους οποίους πρέπει να κοινοποιηθεί η Απόφαση αυτή – Υπουργείο Παιδείας, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, βουλευτές του Νομού και περιφερειακούς εκπροσώπους της διοίκησης της εκπαίδευσης – να ενεργήσουν στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του ο κάθε φορέας για την ενίσχυση του αιτήματος χρηματοδότησης των απαιτούμενων δράσεων, τόσο για την ανέγερση νέου διδακτηρίου όσο και για την επισκευή του παλιού διδακτηρίου σύμφωνα με τα παραπάνω».

Στη συνέχεια, ακολούθησε διαλογική συζήτηση, κατά την οποία κατατέθηκε από τη δημοτική αντιπολίτευση διαφορετική πρόταση, η οποία έχει ως εξής:

«Η δημοτική αντιπολίτευση διαφωνεί με την εισήγηση της δημοτικής πλειοψηφίας, γιατί πρόκειται για ένα κείμενο που δεν έχει στόχευση, αφού θέτει όλα τα προβλήματα της στέγασης των σχολείων του Δήμου και του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και δεν θα ληφθεί υπόψη από κανένα παράγοντα της πολιτείας και γιΆ αυτό προτείνει την παρακάτω απόφαση:

1. Εκφρασμένη θέληση της Δημοτικής Αντιπολίτευσης και των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι η οριστική λύση του προβλήματος της στέγασης του Γυμνασίου και του Λυκείου Θέρμου με την άμεση κατασκευή νέου σχολικού συγκροτήματος που θα καλύπτει πλήρως τις αυξημένες ανάγκες της εκπαίδευσης των 250 μαθητών στο οικόπεδο των 8 στρεμμάτων που έχει κριθεί κατάλληλο από την αρμόδια επιτροπή καταλληλότητας των οικοπέδων που συγκροτήθηκε με την υπΆ αριθμό Φ.3.1.5060/10-7-2008, Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και γνωμοδότησε σχετικά στις 22-10-2008.

2. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση θα πρέπει ως πιστοποιημένος φορέας να υποβάλει πρόταση στα πλαίσια της υπΆ αριθμό 9944/13-8-2009 Προκήρυξης, της αριθμ. 75 θεματικής ενότητας με τίτλο «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», προκειμένου να αξιολογηθεί και να ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2007 – 2013. Η συγκεκριμένη πρόταση θα έχει τίτλο: Ανέγερση Γυμνασίου και Λυκείου Θέρμου.

3. Η πρόταση «Νέα πτέρυγα Γυμνασίου-Λυκείου Θέρμου» που υποβλήθηκε προς τη Διαχειριστική Αρχή του Επιχειρησιακού προγράμματος, με την υπΆ αριθμό 125/2009 (1-9-2009), απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλ/νίας, δεν εκφράζει τη Δημοτική Αντιπολίτευση, τους φορείς της πόλης και της εκπαιδευτικής κοινότητας και προτείνουμε να αντικατασταθεί με την ανωτέρω (Ανέγερση Γυμνασίου και Λυκείου Θέρμου)».

4. Να μην μεταφερθεί το Δημοτικό Σχολείο από τη σημερινή του θέση.

5. Να μην μεταφερθεί το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από το Μεγαδένδρο, αλλά να ενισχυθούν οι υποδομές.

Ο κ. Δήμαρχος, στην τοποθέτησή του κατήγγειλε τον αρχηγό της αντιπολίτευσης κ. Σπυρίδωνα Κωνσταντάρα ότι, παρΆ όλο που ήταν ο εκλεκτός της προηγούμενης κυβέρνησης, δεν προέβη σε καμία υποβοηθητική παρέμβαση για την ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου – Λυκείου, παρά τις επίμονες ενέργειες του Δημάρχου γιΆ αυτό το σκοπό προς όλους τους αρμόδιους υπουργούς της απελθούσας κυβέρνησης από την ημέρα που η περιοχή επλήγη από το σεισμό της 10ης Απριλίου 2007 και στο εξής, ενέργειες που όχι μόνο δεν έτυχαν ευνοϊκής αντιμετώπισης αλλά ούτε και ενασχόλησης με το θέμα, αφού ουδέποτε πήρε έστω και μια απάντηση.

Επιπλέον, ο κ. Δήμαρχος πρότεινε να ψηφισθεί όπως έχει η εισήγηση του κ. Κωστακόπουλου, καθότι εξηγεί με πλήρη σαφήνεια όλες τις παραμέτρους του ζητήματος για ανέγερση νέου διδακτηρίου και περιλαμβάνει πρόταση αφενός για την επίλυση του συνόλου του προβλήματος της σχολικής στέγης τόσο για τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Θέρμου και αφετέρου για τη βιώσιμη λειτουργία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.



Και κάλεσε το Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά

Το Συμβούλιο, μετά από διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη τα παραπάνω

Κ α τ ά Π λ ε ι ο ψ η φ ί α

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι



1. Αποδέχεται και υπερψηφίζει την εισήγηση του κ. Κωστακόπουλου.

2. Θεωρεί επείγουσα αναγκαιότητα την ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου Θέρμου στο οικόπεδο των 8 στρεμμάτων που διαθέτει γιΆ αυτό το σκοπό ο Δήμος Θέρμου και έχει κριθεί κατάλληλο από την αρμόδια γιΆ αυτό το σκοπό αρχή, πράγμα που θα οδηγήσει στην οριστική επίλυση του προβλήματος της σχολικής στέγης στο Δήμο Θέρμου, όπως αναλύεται στην εισήγηση.

3. Προτείνει τη μεταστέγαση του Δημοτικού Σχολείου Θέρμου στο κτίριο που στέγαζε το Γυμνάσιο – Λύκειο Θέρμου, μετά την επισκευή, βέβαια, του πληγέντος από το σεισμό κτιρίου, και στη συνέχεια τη μεταστέγαση του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο κτίριο που στεγάζεται σήμερα το Δημοτικό Σχολείο και τη μετατροπή της χρήσης του κτιρίου που σήμερα στεγάζει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε ξενώνα για τις ανάγκες του Κέντρου.

4. Αποφαίνεται για τη μη αναγκαιότητα ανέγερσης των σχεδιαζόμενων δύο νέων πτερύγων στους χώρους στέγασης του Δημοτικού Σχολείου και του παλαιού κτιρίου του Γυμνασίου – Λυκείου αντίστοιχα, οι οποίες καθίστανται πλέον περιττές μετά την ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου – Λυκείου.

5. Καλεί τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ως αρμόδιο φορέα για τη σχολική στέγη, να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες αφενός για την επισκευή του πληγέντος από το σεισμό κτιρίου, το οποίο θα προορίζεται για τη στέγαση του Δημοτικού Σχολείου, και αφετέρου για την υποβολή πρότασης για την ανέγερση νέου διδακτηρίου για τη στέγαση του Γυμνασίου και του Λυκείου, προκειμένου να ενταχθεί η χρηματοδότηση της δράσης στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2007 – 2013, σε αντικατάσταση της υπάρχουσας πρότασης για ανέγερση δύο νέων πτερύγων για τα σχολικά κτίρια του Θέρμου, μία για το Γυμνάσιο – Λύκειο και μία για το Δημοτικό Σχολείο, σύμφωνα με την 125 / 2009 σχετική Απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου.

6. Καλεί τους λοιπούς σχετιζόμενους με το θέμα φορείς, προς τους οποίους πρέπει να κοινοποιηθεί η Απόφαση αυτή – Υπουργείο Παιδείας, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, βουλευτές του Νομού και περιφερειακούς εκπροσώπους της διοίκησης της εκπαίδευσης – να ενεργήσουν στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του ο κάθε φορέας για την ενίσχυση του αιτήματος χρηματοδότησης των απαιτούμενων δράσεων, τόσο για την ανέγερση νέου διδακτηρίου όσο και για την επισκευή του παλιού διδακτηρίου σύμφωνα με τα παραπάνω.

_________________
http://thermo-greece.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://thermo.forumandco.com
 
Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Θέρμου για τα σχολικά κτήρια.
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας news :: Γενικά :: Τα νέα μας (Θέρμο-Αιτωλοακαρνανία-Ελλάδα)-
Μετάβαση σε: